Post by apphydiroma on Feb 16, 2022 7:53:48 GMT 10
------------------------------------------
▶▶▶▶ Merge Battle Car: Idle Clicker ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Merge Battle Car: Idle Clicker IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ infinite points hack ▞▞▞
▞▞▞ Merge Battle Car: Idle Clicker 2022 version ▞▞▞
Spelet är ok men extremt spammigt för att få dig in i det
Riktigt avkopplande
skitigaste spelet någonsin fungerade bra första gången men andra gången jag öppnade det kunde jag inte se något bara ljud ladda inte ner slöseri med internet
Jag gillar det att det bara är mer ett barnspel men det är något som håller dig sysselsatt
Bra.spel
det är riktigt roligt och jag älskar grafiken och stridsbilarna ser riktigt coola ut.
Det är okej time killer
Jette bh
Är det bättre jag är inte säker på varför jag gav 1 stjärna men säker på att jag hade en anledning eftersom jag raderade spelet helt
Spelet är bra men spelet har inget bra innehåll
Ganska bra spel, det är bara att jag får många annonser
bra spel men du håller dig till samma bil
Spelen är fantastiska, det finns inga annonser men varför kan det inte finnas superbilar
det här spelet är coolt och många coola bilar som jag älskade och jag älskar också race
Det är kul men bilarna är inte så coola och det tar en evighet att få ett nytt platsutrymme efter ett tag
Airplane Chefs - Cooking Game આર્કેડ mfh
Jag laddade precis ner detta för koden för ett annat spel så är det någon som vet vad det är
Jag älskar det för att det är väldigt roligt och du kan låsa upp nya bilar och det hjälper dig att få mynt om din telefon är avstängd eller när den laddas och det är därför jag gillar det
Jag tycker det är bra
det riktigt bra jag gillar verkligen det här spelet och det coolaste är varje gång jag har 2 av samma bilar som du kan sätta ihop och ha en uppgraderingsversen
Jätte bh spel
as bra och roligt
Hittar inte koden
det här spelet är väldigt beroendeframkallande. Jag älskar konceptet att kunna slå ihop olika bilar.
Får det inte att spela. Säger att det är fullt men kan inte öppna upp sny dpace tp play game.
Jag har spelat andra spel som går ut på samma sak
Merge Battle Car: Idle Clicker Santai jfo
Fng skräp. Jag gick på och min skärm var svart och den spelade hissmusik
Kola
Annonstung vilket är i stort sett par för kursen längre.
Ale
Jag Gellar är spel
raderad, fick kodruta i luckan inget sätt att rensa det, hur dumt är det av.
De här spelet är bra
Det är roligt att spela på din egen tid varje dag men du måste göra det lättare
Det är så tråkigt spel att jag installerade det och öppnade det men med ungefär 73 % återvänder jag till min startskärm. Det här spelet är så dåligt, snälla ladda inte ner det dåliga spelet jag någonsin ser
Bästa spelet jag någonsin spelat
Merge Battle Car: Idle Clicker Santai jfo
Super bra spel
Den är bra men gör grafiken lite bättre
Kul